czwartek, 1 marca 2012

Bądź zawsze w porządku

"Bądź zawsze w porządku !
Niech nikt nie ma Ci nic do zarzucenia.."

To co widzicie powyżej, to pewna myśl, cytat, motto.. nie wiem jak to najlepiej nazwać, ale to kiedyś usłyszałem od kogoś. Od tego czasu kieruję się tym. Myślę, że gdyby więcej osób się kierowało tą myślą, tak jak ja ją rozumiem, świat byłby lepszy, dlatego wytłumaczę jak ja to rozumiem :3

 "Bądź zawsze w porządku.." - Czyli nie rób tak, by ktoś potem myślał o Tb źle. Szanuj innych, bądź tolerancyjny, nie rób komuś czegoś czego nie chciałbyś by Ci zrobiono.

"Niech nikt nie ma Ci nic do zarzucenia" - Zachowuj się tak, by nie było czegoś, co ktoś mógłby Ci zarzucić i/lub wykorzystać to potem przeciwko Tobie. Np. nie kłam, by nikt nie powiedział potem, że kłamiesz. Nie oszukuj, by nikt potem nie powiedział, że oszukujesz. Nie mówię, że trzeba zawsze mówić prawdę.. (...)
 

3 komentarze:

  1. Napisałeś tutaj wszystko co jest oczywiste i jak najbardziej ważne. Dla mnie, bycie w porządku polega na:

    Pomocy drugiej słabszej osobie, nie czynienie drugiemu co Tobie nie miłe, nie oszukiwać, kłamać, udawać kogoś kim się nie jest, nie obrażać nikogo. To jest bycie w porządku, niestety nie ma praktycznie takich ludzi, którzy nie ubliżają za nic bądź nie krzywdzą.

    Tyle ode mnie, pozdro. ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i jest to oczywiste.. ale sam wiesz jacy są niektórzy ludzie. Hmf.. większość ludzi.

      Usuń
  2. Księciu, nie oszukuję ludzi, kłamię tylko w wyższej konieczności, pomagam w potrzebie, a ludzie mnie i tak bez powodu nienawidzą.

    OdpowiedzUsuń