czwartek, 1 marca 2012

[Wiersz]Chodź tu, proszę

Chodź tu, proszę powiedz że, na tym świecie nie jest tak źle,
Opowiedz o sobie, powiedz o marzeniach spełniających się,
Pociesz, mówiąc, że jeszcze komuś zależy na mnie.
Powiedz, że mogę być szczęśliwy, że mogę mieć co chce,
Powiedz, że komuś wystarczy jak dam mu serce swe.

Nie chce być smutny, nie chce płakać, nie chce się bać, nie chce z mostu skakać,
Nie chcę krzywdzić ani być krzywdzonym, krzywda jest zła, wie to nawet upośledzony.
Nie rań mnie, ja Ciebie nie ranię, bądźmy przyjaciółmi, zaufaj, wypłacz mi się w ramię.

Przyjaźń jest ważna, szczera i prawdziwa, czym więc Wam większości ona zawiniła?
Miłość także uczuć jest pełna, wieczna, potrzebna i zawsze wierna.

Czemu każdy każdego oszukuje na każdym kroku, czemu zamiast mężczyzn kobiety mają niewiernych zboków?
Czemu mężczyźni miast kobiet mają suki niedobre, czemu chamstwo w tych czasach stało się modne?
Czemu przyjaźń istnieć przestaje? Czemu z głupich powodów się z nim nie zadajesz?
Czemu wszyscy dbają tylko o swój czubek nosa, czemu nie myślisz o jego losach?


Czemu pięknych rzeczy coraz mniej na tym świecie? One znikają, sami siebie kłamiecie.
Ty bądź przyjacielem, ale też okłam mnie, ukryj to przede mną i powiedz, że nie dzieje się..

12 komentarzy:

  1. I like this. Very nice :D Komentować nie będę, bo jeszcze zaniżę poziom :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You ;3

      Nie zaniżysz, możesz skomentować ziomek ^^

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wiersz, bardzo utożsamiam się z podmiotem lirycznym. Co prawda to nie jest mój styl poezji, ale refleksje jak najbardziej słuszne.

    OdpowiedzUsuń
  4. To co tam napisałeś, bardzo głęboko trafia do serca i myślę, że Ci któży nie postrzegali świata w ten sposób przemyślą to co o nim myśleli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, po to między innymi piszę teksty ;3

      Usuń
  5. To co napisales, jest genialne! Zacznij to wykorzystywac..

    Ten wiersz, jest niezwykly, najbardziej podoba mi sie ze wszystkich. Wlasnie czytam tak te twoje wiersze, no powiem Ci, ze ty to masz talent lisku. Mam nadzieje, ze wykorzystasz ten talent!

    Moje wiersze, moje teksty.. co tu gadac.. twoje lepsze.. !
    Brakuje mi slow, brakuje mi mysli.. powiem Ci koles, wez sie w garsc i gdzies to wyslij! .. taki wiersz dla liska napisany, by na zawsze zostal on zapamietany!


    Lisia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za ten komentarz, naprawde mnie motywuje :3
      gdzie mogę to wysłać? bo nie mam żadnego pomysłu, a co do nagrania tego głosowo.. nie wiem czy sie nadaje ale moge pomyśleć. ;3 mraf

      Usuń
  6. Sprobuj.. Ja zawsze moge pomoc..napisac nuty na gitarze czy kayboardzie i bd git. :3 Czy to rap, czy to rock.. zawsze dam rade. Wyslac.. wszedzie.. Pa, ja np. w swietlicy u lewka pisam wiersze.. by na scianie wisialy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dobra, mogę coś z tym pokołować by było głosowo. ;3

      Usuń