środa, 30 stycznia 2013

Taniec w fursuitach

Wru! 
Lubicie taniec? Ja uwielbiam. Są różne rodzaje tańca - hip hop, breakdance, balet, towarzyski, mój ulubiony - c-walk. W sumie taniec w fursuicie nie jest rodzajem tańca.. bo to po prostu tańczenie w fursuicie, ale ja po prostu uwielbiam to, a szczególnie gdy ktoś tańczy naprawdę dobrze. Fursuiterzy* to furry*, tak jakby ktoś nie wiedział o.O
Pomyślałem, że podzielę się z Wami kilkoma wartymi uwagi filmikami gdzie tańczą w fursuitach :3
Miłego oglądania ;3







*furry - społeczność, styl życia. Osoby utożsamiające się ze zwierzętami i nawiązujące zachowaniami do nich (np mruczenie, warczenie). Tak, jestem furry ^^. I kiedyś zrobię notkę o tym, a póki co jak ktoś chce wiedzieć więcej: >LINK<
*fursuit - strój, jaki widzicie na każdym z filmików powyżej ;3



PS: Przepraszam, że nie piszę ostatnio niczego konkretniejszego ani o niczym poważnym.. jestem leniem :P jak bardzo Wam zależy na jakiejś notce na jakiś temat to napiszcie w komentarzu ;3

11 komentarzy:

  1. Szczerze to pierwszy raz o tym słyszę... podoba mi się :)
    Sama nigdy się tańcem nie interesowałam, pomimo iż muzyka zawsze jest ze mną (gram na gitarze, trochę śpiewam) to nigdy taniec... Uważam się za kompletną ciamajdę jeśli chodzi o to. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za komentarz ^^
      ja właśnie na odwrót - tańczę i wgl, ale mimo, że mam gitarę i próbowałem grać to wiem, że to nie dla mnie :3
      ale uwielbiam słuchać jak ktoś gra na gitarze lub pianinie ^^ mraf

      a co do furry - wiele osób o tym nic nie słyszało ^^

      Usuń
  2. No i w końcu na lisim blogu zrobiło się Ciekawie.
    Dziś temat dodałeś ciekawy, który oczywiście mnie interesuje tak samo jak Ciebie i pewnie innych. Filmiki, jak najbardziej fajne. Stroje (fursuity),furry - ciekawe są i podobają mi się. Wcześniej nie znałam ich tak za bardzo, ale dzięki właśnie tobie znalazłam swoje wcielenie Furry :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczeniak w furry :3 Vedi się kłania ^.^

    Daron, pamięta się stare czasy jak się poznaliśmy na forum? To było coś ^.^
    Co do furry... To bardzo ciekawa i różnorodna społeczność ludzi... Są takie ewenementy kompletnych... nie wiem jak nazwać, ale mam na myśli Syriusza. Nie ważne, ale poza wyglądem, to był spoko Człek.

    Zapomniałeś dodać o RP. Moim zdaniem jednej z ciekawszej formy Furry ^.^

    *Rzuca w lisa śnieżką* A niech Ci zima ciężką będzie lisku ^.^

    Woof!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mraf! :3
      pewnie, że pamiętam ^^ a pamiętasz stare czasy jak graliśmy w FeralHeart? kiedy to powtórzymy? :3
      tu napisałem tylko o tańczeniu w fursuitach, o samych furry napiszę kiedy indziej ;3 mrawr

      *otrzepuje się* brrrr! zimno! *podbiega, łapie Cię za nogę i trzyma głową do dołu nad śniegiem* to Ty mnie rzuciłeś?!

      Usuń
    2. *Wyciąga pióro i łaskocze lisa*
      Tak ^.^

      Usuń
    3. *przewraca się razem z nim* hahahahah niedobry!

      Usuń
  4. Interesująca notka:) Też kocham taniec, szczególnie breakdance;D
    u mnie nn:)

    OdpowiedzUsuń