wtorek, 29 stycznia 2013

O kochaniu, miłości i zaufaniu..

Wru!

Ostatnio moja przyjaciółka wysłała mi tekst o miłości, który kiedyśtam napisała. Przeczytałem go i uznałem, że może komuś się przydać, bo jest naprawdę fajnie napisany i do tego prawdziwie.
Oto on:
"Kochać to rzecz święta, każdy Kocha, ale nie zdaje sobie sprawy co to wgl znaczy. Jeden Kocha samego siebie a drugi kocha zupełne przeciwieństwo siebie. Lecz to wszystko jest to miłość, ta jedyna i prawdziwa. W życiu kocha się tylko raz, lecz niektórzy myślą, że każdego kolejnego chłopaka i każda kolejna dziewczynę kocha się jak poprzednie. Wypowiadając te słowa kilkanaście albo i więcej razy dziennie zaczynają Cie nudzić, tak samo jak osoba, której to mówisz. Zastanawiając się wieczorami czy faktycznie to jest ta jedyna miłość w moim życiu weź tez uwagę wiek i znaczenie słowa Kochać. I nie śpiesz się z odpowiedzią, jeżeli On bądź Ona na prawdę coś do Ciebie czuje zrozumie, ze potrzebujesz czasu i rozmyślenie by go nie skrzywdzić. Prawdziwa miłość zaczyna się od przyjaźni, której możesz zaufać i doskonale wie na co jesteś gotowa a na co nie. Jeżeli nawet by wam się nie układało to potraficie sobie wtedy wszystko na spokojnie wytłumaczyć a nie krzyczycie na siebie i podejrzewacie się o najgorsze. Zazdrość to normalne, ale chora zazdrość nie jest taka fajna jak by się mogła na początku wydawać, dlatego właśnie tak ważne jest zaufanie w związku polegające na czasie. Wtedy nie musicie jeden, drugiego obwiniać o najgorsze i zdradę. MAM NADZIEJE, ŻE MOJE SŁOWA POMOGĄ WAM W WYBIERANIU TEJ ODPOWIEDNIEJ MIŁOŚCI I, ŻE NAJPIERW POPRACUJECIE NAD ZAUFANIEM, A DOPIERO NAD NAPRAWIANIEM ZWIĄZKU. Nie trzeba naprawiać związku jak się go nie popsuje."



2 komentarze:

  1. Czuję się dumna z tego :D
    Miło :D
    Nie będę komentowała własnego tekstu, ale miło, że to dodałeś :D
    *tuli*

    OdpowiedzUsuń