sobota, 26 stycznia 2013

O czym pisać?

Ayo!
Nutkę, którą nagrałem wrzucę niedługo na YT i dam tutaj linka, poza tym ostatnio gram w LoLa... niektórzy tej gry nie lubią a nie grali.. też tak miałem - ale zagrałem po raz 3 i jakoś mnie wciągnęło xD
Jakby ktoś chciał się wciągnąć - http://eune.leagueoflegends.com/
Recenzje tej gry może zrobię ^^
ale.. tu mam pytanie. Mam kilka tematów o których bym mógł pisać, między innymi właśnie recenzja LoLa, albo np o ograniczeniach w związkach. W sumie mam 'wenę' do pisania, ale nie wiem, czy na pewno chcecie to czytać. Wiem, że długo nie wchodziłem znowu na tego bloga i obawiam się lekko, że nie zobaczę pod tym postem komentarzy, ale zapytam:
Macie jakiś pomysł o czym mógłbym napisać? O czym chcielibyście notkę?

Pozdrawiam ^^ mraf!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz