środa, 6 czerwca 2012

Program.. uruchamiający programy. (moje dzieło)

Wru! :3
W związku z tym, że czasem uruchamiam komputer tylko po to by coś podłączyć, zgrać lub wydrukować mam wyłączone komunikatory z autostartu. A, że często uruchamiam pecet po to by pogadać, muszę je włączać po kolei. Nie wygodne, nie?
Też tak myślę ^^
Dlatego wpadłem na pomysł, że napiszę sobie program, który uruchomi je za mnie jednym kliknięciem.
No i udało się. Program napisany w c++  uruchamia 3 aplikacje wskazane w ścieżce.
Uruchamia kolejno Steama, Skype'a i AQQ skrótami znajdującymi się w folderze obok programu.
Screen:


Jeżeli ktoś chce, to mogę napisać podobny program, który uruchomi dowolne aplikacje/filmy/muzykę/cokolwiek z komputera.
Pisać w komentarzach lub na e-mail ^^

2 komentarze:

  1. Jesteś geniuszem komputerowym :)
    Ja nie mam jakiegoś większego problemu z takim czymś, ale jak będe miaął jakiekolwiek wątpliwości to się do Ciebie zgłosze. Jak by sie nie patrzeć to obecnie na siostry komputerze operuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj tam geniuszem :P mało umiem w porównaniu do tego ile chciałbym.
      Okay ;3

      Usuń