czwartek, 7 czerwca 2012

[Gry]Dungeon Defenders

Ayo!
Jest pewna gra, którą mam od dawna, a konkretnie Dungeon Defenders.

Jest to gra online. W skrócie jest grą typu obrona wieży/tower defense w 3D, co czyni ją dość oryginalną. Ba! Jest oryginalna, bo nie znam podobnych. Grafika nie jest jakoś super ekstra wypasiona jak w Saints Row The Third, ale nie jest potrzebna w tej grze. Ścieżka dźwiękowa jest okay, przyjemnie się gra, dźwięki efektów pasują. Gra często jest aktualizowana mimo, że nie zauważyłem żadnych błędów. Nie powinna się nudzić, ponieważ w zwykłej wersji (dodatki kupujemy po dosłownie parę złotych) mamy do dyspozycji 4 klasy, którymi możemy grać(mag, mnich, łowca i rycerz), poza tym nasza postać awansując na kolejne poziomy zwiększa wybrane przez nas 'statystyki' oraz możemy kupować broń i zwierzaki, które pomagają w grze. Wydatek za tę przyjemność kosztuje około 30 zł kupując klucz na Allegro.
Grafika: 8/10
Dźwięk: 10/10
Przyjemność z gry:9/10
Gorąco polecam ^^ Zagrać można zawsze. Można w nią i maniaczyć, i można grać chwilkę dla relaksu, a najlepiej jak zagramy ze znajomymi. 
Parę moich dzisiejszych screenów:



PS: ahh, no i pamiętajcie, by grać na trybie multiplayer. Jest o wieeele lepiej ;3

4 komentarze:

  1. Co do grafiki to ja uważam, że jest 100 razy lepsza niż w Saints Row czy Skyrimie. Innej ta gra nie potrzebuje i dobrze, że jest taka jak jest (poza tym gdyby była lepsza, ja nie grałbym a więc Ty też nie :P)
    Grafice daję 9/10 xD
    Co do dźwięku. Już melodyjka z ładowania jest fajna i zawsze ją nucę xD
    Dźwiękowi daję 9,5/10
    Sama rozgrywka, hmmm. No jest spoko, a fajnie się gra na multi. Kiedyś byłem sceptyczny co do tej gry (w sumie jak do Minecrafta), ale potem zobaczyłem let's playa i zagrałem w demo, a potem kupiłem pełną wersję ^^

    Jeśli chodzi o aktualizacje - możesz na stimie sprawdzić co aktualizowali ostatnio. Różne bugfixy, zwiększanie max lvla w grze, zmiana statystyk postaci i wież, etc. Wiele się zmienia :P

    Ogólnie gra spoko i bardzo fajna jak masz z kim zagrać. Uważam, że jest idealna do pogrania ze znajomymi.
    Samemu może się trochę znudzić a granie na multi z randomami to mi nie odpowiada. Co innego w CSie - tam wolę grać na jednym serwerze, a tutaj wolę grać tylko z przyjaciółmi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o to, że nie czytając tego nie widzę by cokolwiek się zmieniało w aktualizacjach.
      Ja tam lubię grać też z losowymi osobami. Ciekawie jest ^^ Mimo wszystko wolę ze znajomymi - najlepiej ;3

      Usuń
    2. Mi się najlepiej gra ze znajomymi, nie lubię z randomami, bo to gra stricte drużynowa a tutaj ludzie nie używają raczej micro jak w CSie by się porozumieć. A to jest ważne w tej grze :P
      W ogóle pogadajmy podczas rozgrywki na stimie ;P Będzie łatwiej

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń