niedziela, 3 czerwca 2012

Nic nie pisam...

Tak wiem.. nic tu nie pisam ostatnio.. ostatnio? Od ok. 2 miesięcy! ^.^"
Przepraszaaam? (jeżeli mam kogo.. ktoś tu w ogóle jeszcze wbija i coś czyta?
Jeżeli to czytasz, to znaczy, że yup. heh.
W każdym razie w ciągu tych ostatnich 2 miesięcy trochę się u mnie działo.
Ale jakie to ma znaczenie, skoro nic prawie tu o sobie nie piszę?
Muszę nadać jakiś sens temu blogu.. Tytuł jest "lisim okiem". Więc chyba pasowałoby gdybym pisał tu coś o sobie, coś o tym co widzę, i coś komentował. Spróbuję więc zacząć. I pododaję obrazki przy wpisach by było kolorowo. Fajnie się składa, bo niedługo będę miał tablet, więc spróbuję nie wklejać jakichś zdjęć, a coś co narysuję. Dodatkowo kolorystyka i wygląd bloga są takie mhroczne trochę, nie?
Może to zmienię.. zrobię niedługo jakąś ankietę, jak zobaczę, że więcej osób odwiedza bloga (a mam super hakerskie sposoby by sprawdzić ile osób tu wbija! Klikam na "konto" potem na "statystyki" i mam :3, wy tak nie możecie!)
Co do pisania o mnie. Jest parę osób, przez które takie posty bym musiał ograniczyć. Mimo wszystko zacznę coś o sobie pisać.

Czym póki co się zajmuje i czym będę zajmował?
 Zajmuje się:
-  jestem przymuszany do robienia strasznych rzeczy oraz chodzenia codziennie tam, gdzie nie chce, innymi słowy - chodzę do szkoły i się uczę..
- rysuję (ale dość mało, w każdym razie wszystko możecie podziwiać na mojej galerii na DA: KLIKNIJ MNIE! )
- tańczę, przygotowuję się do występu w teatrze i nagrania kolejnego filmiku (ostatni: KLIK?)
- spotykam się z przyjaciółmi
- gram w gry na PC (a kto tego nie robi?!)
- parę innych rzeczy, ale po co o wszystkim pisać?

Czym niedługo się zajmę:
- rysowanie na tablecie
- pisanie tutaj o różnych i różniejszych rzeczach, sprawach (jak komuś się nudzi to wyślijcie mi na e-mail o czym byście chętnie poczytali :3 Przypominam mój e-mail: daronfox95@gmail.com)
- zaaaaraz po napisaniu tego posta pójdę się uczyć na jutro do szkoły.. eh.


   To by było na razie na tyle. Do następnego wpisu! 


PS: Ahh. No i może jakiś konkurs zrobię. Nie wiem jeszcze, na czym by mógł polegać i jakie mogłyby być nagrody. Póki co to do łepka mi wpada tylko to, że nagrodą mógł by być jakiś rysunek ode mnie, ale nie wiem czy ktokolwiek by kciał, więc.. jeszcze pomyślę. No i zachęcam do komentowania! Ayo! 
 
 

9 komentarzy:

  1. Ja czytam :PP
    Ja chce rysunki od Ciebie :PP
    Ja Chcę żebyś pisał o swoich marzeniach, o uczuciach i o minionym dniu, albo obecnym :PP
    Ps. Ten lisek z ruszającym się ogonkiem jest boski!! :D:PP

    Ten rysunek co mi wręczyłeś w sobote to boski!! Lizaczki czekają :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja czekam na lizaczki ;P
      Chcę więcej takich czytelników bloga :3
      Ale Ciebie nikt mi nie zastąpi i tak. ;3

      Usuń
    2. strasznie nadużywasz emotikon ;P

      Usuń
    3. Dobrze już nie będę ich prawię wgl używała dobrze??
      Mam nadzięję, że nie zastąpi :))
      Hmm, kiedy chcesz je dostać ?? i przypomnij mi o nich żebym znowu nie zapomniała.

      Usuń
    4. Jak się spotkamy. :P

      Usuń
  2. Kurczę zamieżam kupić tablet graficzny ;)

    OdpowiedzUsuń