piątek, 20 kwietnia 2012

Takie tam przemyślenia..

Jak kogoś o coś pytam i ten ktoś zmienia temat, to widocznie nie chce odpowiedzieć. Jak ktoś miał coś zrobić a ciągle zapomina mimo przypominania, widocznie nie chce. Jeżeli ktoś powtarza pytanie, na które nie została udzielona odpowiedź, to jest jej bardzo ciekawy lub z jakiegoś powodu zależy mu na niej. Jak ktoś wcześniej często z Tobą rozmawiał, a przestał nagle i stara się unikać, to ma ku temu jakiś powód lub cel.
Jeżeli mi czegoś nie mówisz, to nie chcesz bym to wiedział. Jeżeli o coś nie pytasz, to nie jesteś o to ciekawy.
Jeżeli czegoś chcesz ode mnie, to mi o tym powiesz. Jeżeli coś Ci nie pasuje, powiesz to wprost. Jeżeli masz coś do mnie i nie mówisz mi o tym, a obgadujesz za plecami, jesteś śmieciem. Jeżeli kłamiesz, nie mogę Ci zaufać. Jeżeli oszukujesz, jesteś oszustem. Jeżeli szanujesz innych, jesteś coś wart. Jeżeli mnie nie szanujesz, też Cię nie będę szanował. Jeżeli masz się za lepszego, to jest dowodem, że taki nie jesteś. Jeżeli jesteś mściwy, będę uważał.
Jest jeszcze parę innych założeń, ale zachowam je póki co dla siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz