piątek, 13 kwietnia 2012

Może by tak co u mnie..

Pomyślałem, że może by tak napisać co u mnie. A przynajmniej w skrócie, bo wszystkiego tu na pewno nie napiszę ;P

Hmm.. jest piątek, zaczyna się weekend. Cieszyłoby mnie to, gdyby nie fakt, że jutro będę nadal padnięty - rano zaczynam kurs na sternika motorowodnego (będę mógł motorówką pływać ^^), po czym będę pomagał przygotowywać kąpielisko na lato(jestem ratownikiem..). Więc w sobotę pewnie znów będę w domku wieczorem. =/
Co do niedzieli.. może byłoby okay, mimo, że w niedziele zawsze się uczę na tydzień(a przynajmniej staram się..^^") ale w przyszłym tygodniu mam 3 sprawdziany: z chemii, geografii i z elektrotechniki. Chemia to liczenie różnych niepotrzebnych mi rzeczy.. mniej więcej ogarniam.. Geografia.. nawet nie wiem co bierzemy, chyba coś z hydrosfery.. elektrotechnika.. jakieś dziwne znaczki i wykresy..
No to dużo nauki przede mną.. Ale jakoś to będzie ^^   MUSI! =3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz