środa, 14 listopada 2012

Zbiór kilku wierszy cz. 1

Kilka krótszych tekstów, których tutaj jeszcze nie udostępniałem ^^

1.

Mam tyle, a jednak tak mało.
Coś czuję, że będzie bolało.
Coś ze mnie ucieka, co innego przychodzi.
Nie wiem co myśleć, nie chcę błądzić.
Przydałaby się pomoc, ale jej nie oczekuje.
I tak mało kto by zrozumiał, jak ja się czuję.
(...)

2.

Deszcz pada niekoniecznie za oknem.
Ubrania są suche to policzki są mokre.
Słowa nic nie dadzą, milczenie też nie.
Czyny tak samo, nic mi się nie chce.

3.

Nie zamknę oczu, bo i tak nie mogę spać.
A w sumie może nie chcę spokoju sobie dać.
Nie wiem o czym myśleć, gdy zamykam oczy.
Może pomożesz mi, kładąc się obok mnie tej nocy?
Wytłumaczysz parę spraw, tak bym je zrozumiał.
Powtórzysz parę prawd, bym ich już nie szukał.
Lub zaprzeczysz im, gdy była to nie prawda.
Chciałbym wiedzieć przecież, czy mnie okłamałaś.
To wszystko wciąż spokoju mi nie daje,
Bywam marudny, to wiem. Przyznaje.

4.

A Ty jak się czujesz, gdy nikogo przy Tobie nie ma?
Jak się zachowujesz, wśród samotności cienia?
Próbujesz się uśmiechać, choć czasem nie wychodzi,
Nikomu o tym nie powiesz, no bo w sumie o czym?

5.

Nie powiem, że tędy przechodzę bo,
może zostanę na dłużej, może na rok.
Może na zawsze zostanę tu, ale nie wiem.
Wiem tylko tyle, że nic nie znaczę dla Ciebie.
Kto wie, może przypadkiem na siebie wpadniemy.
Kto wie, może też przyjaciółmi zostaniemy.

Kto wie, może się po prostu wzajemnie rozszarpiemy.
Kto wie, co by mogło między nami się stać.
Mogłoby być pięknie, lub byśmy musieli się bać.
Lub byśmy o sobie zwyczajnie zapomnieli.
Nie dowiemy się, jak będziemy tylko myśleli.
Jestem nieśmiały, możliwe, że Ty też,
zaczepiłbym Cię, gdybym wiedział, że chcesz.

Zobaczyłem Twoje oczy, chyba, tak mi się wydaje.
(...)





Mrah. ;3



2 komentarze:

  1. Pobijasz moje wiersze lisie ! :)

    Kurczę , nie wiem czy sie z tym pogodzę ;p

    mraf ^^


    milena :3

    OdpowiedzUsuń