czwartek, 1 listopada 2012

[Wiersz] Moje życie


Wszystko będzie tak jak ma być albo tak jak zechcę,
możesz mówić nie, a zrobię jak każe mi serce,
będę pędził do przodu, choćby nie wiem co,
będę robił co kocham, nie podoba się? bo?

To moja pasja, moje życie, moje marzenia,
Dostałem misje, mam coś do zrobienia.
Nie poddaje się, mimo że są zwątpienia
Ja walczę dalej, i mam coś do powiedzenia.

Kocham to co robię, więc będę to robił,
Gdy inni to hejtują, ja będę to znosił,
Będę robił na przekór, bo mam cel wyznaczony,
Gdy dążysz do swego, będziesz nieposkromiony. 

Pnij się do góry, a w końcu zobaczysz że,
Ciężka praca, treningi, serio opłacają się.
Nie wolno się poddawać, bo tak nie dopniesz swego
Progress musi być, poziom lepszy od wczorajszego.

Spełnię swe marzenia, bo to tego dążę,
Co robię to od serca, w taki sposób tworzę.
Zawsze staram się, dawać 100% siebie,
W swoich pracach, i bliskim w potrzebie.

Jestem dla przyjaciół, a oni są dla mnie,
Przyjaźń jest wieczna, nigdy nie upadnie.
Lojalność, szczerość, oddanie zaufanie,
Prawdziwa przyjaźń, trzymamy się razem.

Trochę już przeżyłem, ale doświadczę jeszcze więcej
Życie jest ciekawe, nie wiadomo co przyniesie.
Często zaskakuje, ale w sumie czy to źle?
Gdybym wiedział wszystko, nie nauczyłbym niczego się.

Miłość, przecież to ona napędza życie,
Jest wszędzie tam gdzie dobro, to nie jest odkrycie
Warto kochać, cudownie jest być kochanym.
Osobę która wiele znaczy, i my znaczymy wiele dla niej.

Czy warto ryzykować, gdy jest szansa na porażkę?
Czy nie grając w grę, możesz w nią wygrać? no właśnie.
By wygrać trzeba grać, kto nie gra nie wygrywa,
Dopóki walczysz masz szansę sukcesy zdobywać.

Teraz idź do przodu, i walcz o to co Twoje,
Nie zapominaj, dbaj o to co swoje,
Bierz ile możesz, i tego nie oddawaj,
dziel się najwyżej, siebie nie sprzedawaj.

Życie będzie szare, dopóki go nie pokolorujesz,
Możesz to zrobić, kolorami jakie potrzebujesz,
Gdy nie znasz kolorów, to nie znasz siebie do końca,
Musisz więc zacząć od tego, by siebie dobrze poznać.

Gdy brakuje Ci kredek, by życiu nadać barwy,
Twój los też, wcale nie jest taki marny.
Musisz poszukać sposobu, lub ktoś pokoloruje je z Tb,
Pamiętaj o jednym, kredek nie dawaj wrogom.

Zawsze się trzymaj, marzeń nie daj odebrać.
Dopóki biegniesz, nie możesz przegrać,
bitwami się nie przejmuj, ważniejsza jest wojna.
Toczy się powoli, ale to za nią jest nagroda.

Życie tak naprawdę bardzo szare jest,

Miłość, przyjaźń, uczucia nadają mu sens.
Myśli, pasje, zainteresowania i idee,

to właśnie sprawa, że na świecie coś się dzieje.

Może znasz już podejście, ale nie znasz mnie dalej.
Jeżeli myślisz, że tak to naprawdę wcale.
Chcesz mnie poznać? czy to takie trudne?
wystarczą rozmowy, które nie są nudne.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz