czwartek, 23 lutego 2012

Spotkanie ze starym przyjacielem..

Dziś spotkałem się ze starym przyjacielem(zresztą mam dużo starych przyjaciół, ale to nie jest teraz istotne). Porozmawialiśmy, pośmialiśmy się. Warto odświeżać dawne przyjaźnie.
W ogóle, przyjaźń jest ważna, ale taka prawdziwa. Nie mówię tu o kumplach do piwa. O przyjaciołach, którzy pomogą gdy jest źle. W obecnych czasach bardzo trudno o taką przyjaźń. Szanujmy więc przyjaciół, jeżeli ich mamy.
 Pokazałem temu przyjacielowi jak tańczę, i usłyszałem chyba jeden z najlepszych komentarzy..
Skomentował to tak: "gdybym ja tak umiał, to bym się cieszył". Więc ucieszyłem się, że tak umiem ^.^
 Nie wiem jak Was, ale mnie taki komentarz bardzo ucieszył.
  

7 komentarzy:

  1. Wiesz? Nie ma takiego czegoś jak 'stary przyjaciel' jeżeli ktoś jest Twoim przyjacielem, a nagle zrywacie kontakt, nie widujecie się ani nic - to znaczy że nigdy nie był Twoim prawdziwym przyjacielem. Prawdziwa przyjaźń jest bardzo potrzebna, bo musi istnieć osoba której powiesz więcej niż rodzicom. Sam mam przyjaciela, którego znam od zerówki, widujemy się na co dzień od 1-2 klasy podstawowej. Od pierwszej nauki liter, liczb się znamy. Pokłóciłem się z nim nie raz ale jak widać, wszystko trwa nadal i raczej byle kłótnia nas nie rozdzieli.

    Dobrze to ująłeś, bo kolega do piwa to nie jest zaufana osoba, tylko taka z którą można pogadać o dupie maryny i się pośmiać.

    Musimy koniecznie się spotkać;D

    OdpowiedzUsuń
  2. 'Stary przyjaciel" - miałem na myśli przyjaciela, z którym dawno nie rozmawiałem, w tym sensie 'stary' ;P

    To dobrze, że tak macie, bo jeżeli kłótnie by zniszczy waszą przyjaźń, to byłaby słaba.

    Musimy =3

    OdpowiedzUsuń
  3. Starzy przyjaciele to przyjaciele z którymi kontakt się z jakiegoś powodu urwał. Nie znaczy to, że ta osoba przestała być przyjacielem.
    I dzięki Tobie, mam temat na bloga, o którego mnie tak prosiłeś XD
    Tzn. chciałeś bym coś napisał a teraz wiem co, bo mnie zainspirowałeś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się :3
      Zaraz lookne zobaczyć, co tam napisałeś :P

      Usuń
  4. Urwanie kontaktu, z powodu wyjazdu są usprawiedliwione, ale jak dla mnie nagła zmiana towarzystwa i zapomnienie o przyjacielu, to porażka. Nikogo nie oskarżam a i też wiem że myliłem się do tematu Darona, więc spokojnie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też by mnie ucieszył ^^ Miło, że ktoś też docenia Twój taniec :D

    OdpowiedzUsuń