poniedziałek, 16 lipca 2012

[Wiersz] Razem

Poświęć mi czas, poznaj mnie i się dowiedz co lubię
Gdziekolwiek byśmy nie byli, wtedy Cię nie zgubię.
"Kiedy się oswoimy, będziemy potrzebni jeden drugiemu"
Wtedy będziemy wołać do siebie "przyjacielu".
Szczerość, zaufanie, bezinteresowność i zrozumienie,
Nie szukanie winy wszędzie, ale dobre wybaczenie.
Ja z Tobą, a Ty ze mną. Teraz razem obok siebie.
Na tyle blisko by móc wyciągnąć dłoń i pomóc w potrzebie.
Na tyle blisko by cieszyć się razem.
By poznawać świat i wspólnie doznawać nowych wrażeń.

2 komentarze:

  1. Na prawdę, ludzie będą dawali twoje wiersze do internetu i książek. Potem młodzież będzie się uczyła co miałeś na myśli pisząc to.
    Możesz ułatwić im życie i napisać o czym myślałeś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na myśli miałem jednocześnie to co jest napisane dosłownie, i dodatkowo to co akurat wtedy sobie zinterpretowałem czytając ten tekst, pisząc go jednocześnie. ;3

      Usuń